Általános szerződési feltételek

1. Bevezető rendelkezések

Köszönjük, hogy megtisztelt bizalmával, és weboldalunkat választotta.

Az Általános Szerződési Feltételek jelen ismertetése tartalmazza Dudits Bíborka Flóra ev. által üzemeltetett www.optimatagsag.hu weboldal használatára, valamint a weboldalon történő internetes megrendelésre, vásárlásra, illetve szolgáltatáshasználatra vonatkozó feltételeket.

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: Ászf.), és kizárólag abban az esetben használja ezt a weboldalt, és/vagy vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben az Ászf. minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A www.optimatagsag.hu weboldalon és aloldalain (a továbbiakban együtt: weboldal) történő böngészéssel, valamint a szolgáltatások és termékek megrendelésével és megvásárlásával elfogadja a szabott feltételeket és adatkezelési elveket, és azokat magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

Jelen Ászf. nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában hozzáférhető, és nem minősül írásbeli szerződésnek, továbbá magatartási kódexre nem utal. A www.optimatagsag.hu domain név alatt működő weboldal működésével, megrendelési és szolgáltatási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a választott kapcsolattartási módnak megfelelően rendelkezésre állunk.

A megrendelés, a vásárlás és a szolgáltatáshasználat vonatkozásában szolgáltatónak Dudits Bíborka Flóra ev. minősül, amely a továbbiakban Szolgáltató elnevezéssel kerül megjelölésre. A weboldalt használók, valamint a szolgáltatásokat és termékeket megrendelők és használók a továbbiakban Felhasználó elnevezéssel kerülnek megjelölésre.

2. Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Dudits Bíborka Flóra ev.
A szolgáltató székhelye: 2100 Gödöllő, Munkácsy Mihály út 16.
A szolgáltató elektronikus levelezési címe: duditsbiborkaev@gmail.com
Adószám: 59772367-1-33
Nyilvántartási szám: 57814414
Telefonszám: +36-70-949-4831
Bankszámlaszám: OTP Bank 11773425-06557153

A tárhely-szolgáltató neve: MediaCenter Hungary Kft.
Szolgáltató címe: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6 [levelezési címe: 6001 Kecskemét, Pf. 588.]
Telefon: +36 21 201 0505
E-mail: mediacenter@mediacenter.hu
Web: www.mediacenter.hu

3. Általános és értelmező rendelkezések

3.1. Jelen szerződési feltételek hatálya kiterjed a Dudits Bíborka Flóra ev. mint Szolgáltató (és partnerei) és a Felhasználó (a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek”) közötti szerződésekre, amelyek tárgya a Felhasználó által a www.optimatagsag.hu weboldalon igénybe vett szolgáltatás, illetve megrendelt termék.

3.2. A Szolgáltató külön köteles tájékoztatni Felhasználót arról az általános szerződési feltételről, amely a szokásos szerződési gyakorlattól, a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen vagy valamely korábban a Szerződő Felek között alkalmazott kikötéstől eltér. Ilyen feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha azt a másik fél – a külön figyelemfelhívó tájékoztatást követően – kifejezetten elfogadta. Felhasználó kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket megismerte, és azok nem tartalmaznak olyan előírásokat, amelyek a szokásos szerződéses gyakorlattól, illetve a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen eltérnek.

3.3. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (a továbbiakban: Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

3.4. A jelen szerződés 2021. január 01. napjától hatályos, és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szerződést. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

3.5. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a szerződésben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének Felhasználó általi értékesítése. Abban az esetben, ha bármely Felhasználó a weboldalon található tartalmakat jogosulatlanul használja fel, a 11. pontban meghatározott jogkövetkezményekkel kell számolnia.

4. Felhasználható tartalmak köre

4.1. A www.optimatagsag.hu weboldalon mentálhigiénés tartalmak vehetők igénybe. A Szolgáltató által biztosított tartalmak a konvencionális gyógyítási módszereket kiegészítő, életmódjavító eljárásokkal kapcsolatosak, és nem tartoznak az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény hatálya alá.

4.2. A megjelenített tartalmak online módon vehetők igénybe. A tartalmak igénybe vételére vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők.

4.3. A weboldalon a Szolgáltató részletesen feltünteti az általa nyújtott és a Felhasználó által igénybe vehető tartalmak nevét, leírását, árát, valamint a megrendelés menetét.

4.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználót az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4.5. Felhasználó a regisztrációját követően jelentkezhet be a regisztrált felhasználok részére biztosított tartalmakat tartalmazó oldalakra.

5. Regisztráció

5.1. A Felhasználónak a tartalmak igénybevétele érdekében regisztrálnia kell, és a regisztráció keretében meg kell adnia a nevét és az e-mail-címét. A Felhasználó a regisztrációját bármikor törölni tudja a duditsbiborkaev@gmail.com e-mail-címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Felhasználó felhasználói adatai, a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezeknek az adatoknak a törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

5.2. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó a felelős. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

5.3. Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

5.4. A „Regisztráció” gombra kattintással a Felhasználó elküldi a regisztrációhoz szükséges adatokat Szolgáltató részére.

5.6. A regisztrációról Felhasználó elektronikus levélben automatikus visszaigazolást kap. (Kérjük, figyelje levélszemét mappáját is!). Amennyiben ez a visszaigazolás legkésőbb 48 (negyvennyolc) órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A regisztrációs közlés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben Felhasználó részére, mert Felhasználó rossz e-mail-címet ad meg. Az automatikus elektronikus levél tartalmazza a regisztráció során megadott adatokat.

5.7. Az automatikus visszaigazoló elektronikus levél a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül.

5.8. Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a tartalmakkal vagy az árakkal összefüggésben, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a Szolgáltató a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja Felhasználót. Ilyen esetekben Felhasználónak lehetősége van arra, hogy elálljon a szolgáltatás igénybevételétől, és ebben az esetben a szerződés a felek között, egyéb jognyilatkozat nélkül, megszűnik.

6. Előfizetés és fizetés

6.1. Felhasználó a regisztrációt követően a havi és az éves előfizetési lehetőség közül előfizetést választ.

6.2. Az előfizetése érvényesítése érdekében Felhasználó a Barion fizetési rendszerben megbízást ad az előfizetési díj rendszeres és automatikus online bankkártyás befizetésére.

6.3. Az online történő bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártyaadatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

6.4. Az előfizető által kapott bankszámlakivonatokon a Barion Payment Zrt. szerepel elfogadóhelyként.

6.5. Az előfizetés Felhasználó részéről bármilyen okból indoklás nélkül felmondható. Felhasználó az előfizetés felmondásról Szolgáltatót köteles írásban, elektronikus levélben értesíteni. Az előfizetési díj automatikus átutalására vonatkozó megbízás visszavonásáról Felhasználó köteles gondoskodni. Az előfizetési díj automatikus átutalására vonatkozó megbízás visszavonásából eredő esetleges jogsérelmekért vagy károkért Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. Az előfizetés Felhasználó általi felmondása esetén Felhasználót semmiféle pénzvisszatérítés nem illet meg; Szolgáltató nem köteles semmiféle összeget Felhasználó részére téríteni. 

6.6. Az előfizetés Szolgáltató részéről bármilyen okból és különösen az előfizetési díj megfizetésének elmaradása esetén felmondható. Szolgáltató az előfizetés felmondásáról Felhasználót köteles írásban, elektronikus levélben értesíteni. Éves előfizetés Szolgáltató általi felmondása esetén az előfizetés időtartamának végéig hátralévő hónapok vonatkozásában Szolgáltató 30 napon belül visszatéríti az előfizetési díjat Felhasználó részére.  

7. A megrendelés feldolgozása, teljesítése

7.1. Az előfizetésre vonatkozó megrendelés feldolgozása automatikusan, a technikai feltételektől függő időtartamban történik. A feldolgozás sikerességéről Felhasználó visszaigazoló e-mailben kap tájékoztatást. A szerződés szerinti teljesítésre Szolgáltató a visszaigazolás időpontjától köteles.

7.2. A szerződés teljesítése során Szerződő Felek kötelesek együttműködni, ennek keretében kötelesek egymást haladéktalanul értesíteni az érdekkörükben felmerülő, a szerződés teljesítésére kiható minden lényeges adatról, tényezőről és körülményről. Ezen intézkedéseket és nyilatkozatokat a Szerződő Felek írásban rögzítik.

8. Elállás joga

8.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján megilleti az elállás joga kivéve a 29. § (1) bekezdésének i) pontja esetében. Az elállási szándékot a Felhasználó írásban köteles jelezni elektronikus levél formájában, a duditsbiborkaev@gmail.com elektronikus levélcímre küldött elállási nyilatkozat útján, vagy írásbeli nyilatkozattal.

8.2. Szolgáltató bármikor elállhat a megrendelés teljesítésétől, amennyiben a megrendelést valamely oknál fogva nem tudja teljesíteni, és visszafizeti a megrendelés teljes összegét.

8.3. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400045.kor

8.4. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:hu:PDF

8.5. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Általános Szerződési Feltételekben található elérhetőségeken.

8.6. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

9. Kellékszavatosság

9.1. A Szolgáltató által értékesített tartalmakban megjelenő tudásanyag célja az egészségi állapot kedvező irányú befolyásolása, az életminőség javítása, az egészséget veszélyeztető és károsító tényezőkkel szembeni védekezés elősegítése, valamint az alkohol- és kábítószer-függőségbe való visszaesés megelőzésének lehetővé tétele. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli a tartalmak használhatósága, illetve a felhasználás eredményessége vonatkozásában, valamint a tartalmak nem helyettesítik az egyedi esetekben szükséges orvosi ellátásokat vagy egyéb kezeléseket.

9.2. Termékszavatosság, jótállás: Szolgáltató nem köteles, és – a 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv) rendelkezései alapján – nem vállal termékszavatosságot és jótállást az általa nyújtott tartalmak tekintetében.

9.3. A weboldal használatával Felhasználó elismeri, hogy azt csak és kizárólag saját felelősségére teszi. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget az Felhasználó számítógépén vagy egyéb vonatkozásban keletkezett/elszenvedett károkért a weboldal használatával kapcsolatban. A Szolgáltató kizár minden felelősséget, amely a szolgáltatás igénybevételéből, esetleges hibájából, illetve az Felhasználó számítógépén futó programmal való összeegyeztethetetlensége, vagy bármely internetes vírus miatt következik be. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a weboldalon harmadik fél által szolgáltatott információkkal, tartalmakkal és szolgáltatásokkal kapcsolatban.

10. Panaszkezelés rendje

10.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti elektronikus levélcímen, vagy levél útján is közölheti.

10.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak.

10.3. Az írásbeli panaszt a szolgáltató 30 (harminc) napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

10.4. A Felhasználó a Szolgáltatóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a panaszát a Szolgáltató elutasítja, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Felhasználó a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Felhasználó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a Felhasználó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

10.5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Felhasználó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Felhasználót megillető jogokkal és a felhasználót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

10.6. A békéltető testület eljárása a Felhasználó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét;
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét;
  • ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését;
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait;
  • a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését;
  • a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult;
  • keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor;
  • a testület döntésére irányuló indítványt;
  • a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a felhasználó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a szolgáltató írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a Felhasználó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

10.7. A békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

10.8. Panasszal fordulhat a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz mint elsőfokú fogyasztóvédelmi hatósághoz.
Elérhetőség: http://jarasinfo.gov.hu/

10.9. Panasszal fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatósághoz:

Nemzeti Adatvédelmi és Információsszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefonszám: +36-1-391-1400
Faxszám: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

10.10. Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm .

10.11. Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

10.12. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

10.13. Ha a feleknek nem sikerül 30 (harminc) napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

11. Szerzői jogok

11.1. A www.optimatagsag.hu oldalon használható tarlamak (szövegek, képek, fotók, hangfelvételek, videófelvételek) a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik. A Szolgáltató a tartalmak nyilvánossághoz való közvetítésének jogát; bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával, terjesztésével kapcsolatos jogát; illetve valamennyi személyhez fűződő és vagyoni jogát fenntartja magának. A jelen Általános Szerződési Feltételekben kifejezetten biztosított felhasználási engedélyen kívül a Szolgáltató fenntart minden a tartalmakhoz kapcsolódó szerzői jogot.

A Szolgáltató nem kizárólagos és nem átruházható felhasználási engedélyt ad a Felhasználónak, hogy a tartalmakat kizárólag saját személyes használat céljára, azok rendeltetésének megfelelően használja. A tartalmakat a Felhasználó nem veheti és nem adhatja kölcsön, bérbe vagy haszonbérbe. A tartalmak kereskedelmi célból megvalósuló, online, illetve bármely digitális vagy analóg adathordozó útján (pl. CD, DVD stb.) történő hasznosítása, így különösen forgalomba hozatala, illetve bármely formában történő terjesztése, másolása vagy értékesítése szigorúan tilos. Tilos továbbá a tartalmak bármely részének megváltoztatása, átdolgozása, bármely műbe, publikációba történő megjelenítése, weboldalon történő megjelenítése, akár digitális akár más formában.

11.2. Miután a www.optimatagsag.hu mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének újra nyilvánossághoz történő közvetítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

11.3. A www.optimatagsag.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

11.4. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domainnevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

11.5. Tilos a www.optimatagsag.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető.

11.6. A www.optimatagsag.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

11.7. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli, a jelen fejezet rendelkezéseit sértő, felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege 50.000.000,- forint jogsértésenként. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ez a kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő Felhasználóra hárítja.

12. Záró rendelkezések

12.1. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadók.

12.2. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik – úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

12.3. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

12.4. Amennyiben Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételek alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az Általános Szerződési Feltételek valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

12.5. Szerződő Felek vállalják, hogy a vitás kérdések békés úton történő rendezése érdekében minden rendelkezésükre álló eszközt igénybe vesznek, a vitás kérdéseket elsősorban tárgyalások útján rendezik.

12.6. A jelen Általános Szerződési Feltételeket a Szolgáltató minden előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja, de az Általános Szerződési Feltételek módosítása visszamenőleges hatállyal nem értelmezhető. Tartós üzleti kapcsolat esetén az Általános Szerződési Feltételek módosulását Szolgáltató a módosulást követő 3 (három) munkanapon belül, vagy a módosulást követő első megrendelés beérkezésekor köteles jelezni Felhasználó részére.

12.7. Adott megrendelés teljesítésére azon Általános Szerződési Feltételek vonatkozik, amely a megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezésekor hatályban van. Szolgáltató köteles Felhasználó rendelkezésére bocsátani a mindenkor érvényben lévő Általános Szerződési Feltételeket. A jelen pontban foglalt rendelkezésre bocsátás elektronikus úton (a Szolgáltató honlapján való közzététellel vagy elektronikus levél útján) is elfogadott.

12.8. Felhasználó a fenti Általános Szerződési Feltételek tekintetében kifejezetten kijelenti, hogy azokat átolvasta, a figyelemfelhívó tájékoztatást megértette, így az Általános Szerződési Feltételeket a Szolgáltatóval létesített jogviszony tekintetében magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Érvényes:
2022. január 01. napjától visszavonásig vagy módosításig

Kíváncsi vagy, hasznos lehet-e
neked az Optima?

Töltsd ki a Függőségi tesztünket,
hogy lásd,
hogyan állsz a függőséggel?

Töltsd ki a Gyorstesztet!